dieta / herbata / odchudzanie / poradnik

Czerwona herbata

fitness-1758625_1920

Czerwona herbata ma najwięcej wartości odżywczych. Można wyróżnić trzy gatunki: pu-erh, oolong, puszong. Stosowana jest w walce z wieloma dolegliwościami, np. na obniżenie cholesterolu. Czerwona herbata głównie wpływa na szybsze trawienie. Pozwala organizmowi lepiej oczyścić się z szkodliwych substancji, dzięki wywołaniu większej produktywności żółci, oraz dzięki działaniu moczopędnym. Większe wydzielanie żółci pozwala nam także wchłonąć więcej substancji odżywczych. Herbata pozwala na wchłanianie tylko zdrowych tłuszczy. W związku z tym organizm, w celu dostarczenia energii pobiera tłuszcze zawarte w tkance tłuszczowej. Wiąże się to z szybszym spalaniem tłuszczu, oraz zrzuceniu zbędnych kilogramów. Czerwona herbata ułatwia transport odżywczych wartości. Pozwala nam to lepszą i szybszą budowę masy mięśniowej. Nie ma jednoznacznej dawki, którą należało by pić. Jednak, by jej działanie było odczuwalne, zalecane jest od 3 do 6 filiżanek po każdym posiłku. Ciekawym działaniem jest ochrona zębów przed próchnicą.

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *