ćwiczenia / poradnik / siłownia / split / trening

Trening SPLIT

fitness-465203_1920

Trening SPLIT jest treningiem na budowę masy. Jest bardzo wymagający zaawansowanego wysiłku. Głównie przeznaczony jest dla osób zaawansowanych w ćwiczeniach i mających doświadczenie. Treningi są odpowiednio podzielone. Na każdej z sesji treningowej odbywają się ćwiczenia, które angażują odpowiednią partię mięśni. Plan treningowy SPLIT podzielony jest na dni ćwiczące, a także wolne od ćwiczeń. Jedna seria ćwiczeń ćwiczona jest raz w tygodniu, z maksymalnym wysiłkiem, oraz z maksymalnymi powtórzeniami. Większość osób korzysta ze sposobu, polegającego na zwiększaniu ciężaru w obciążeniu, wraz z malejącą liczbą powtórzeń ćwiczeń. Trening SPLIT bardzo pozytywnie wpływa na budowę sylwetki. Pomaga ukształtować i wyrzeźbić mięśnie. Nie zalecany jest dla osób początkujących, które nie mają odpowiedniej siły, kondycji i wytrzymałości. Mogą narazić się na kontuzję, lub bardzo poważne uszkodzenie. Ćwiczenia podczas wykonywanie tego treningu są szeroko urozmaicone. Dotyczą każdej części naszego ciała.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *